Hjemreise

Hei! Med (nesten) alle julegavene i kofferten, reiser jeg mot Østfold med en svipp tur innom Trysil! Jeg sitter nå på Værnes og venter på at flyet skal gå, selvom det er en time til flyet skal gå. Tipper ventetiden blir sinnsykt lang, men som jeg gleder meg til å se familie og venner igjen! Når jeg omsider lander på Gardermoen, blir jeg hentet av storebroren min og forhåpentligvis lillesøsteren min, som så skal være med på turen til Trysil, der skal vi besøke bestemor og bestefar før vi drar hjem igjen på søndag. 

Snakkes dere!

One comment

Leave a Reply

