Polyvore

Hei!
Har dere hørt om en side som heter polyvore? Man kan lage antrekk med klær de selger i butikker, man kan også lage interiørdesign med diverse møbler som er på markedet, eller bare lage en magasinside. Det er artig tidsfordriv når man trenger en liten pause, eller om man bare har en indre designer i seg.
Mystérieux Orange

Et antrekk jeg kokte sammen istad.

Man kan også følge personer man synes “inspirerer”, eller selvfølgelig folk en ikke synes inspirerer. Om dere vil følge meg der så kan dere bare trykke på bildet for å komme inn på min bruker, så kanskje jeg følger dere tilbake også! Det er forresten super enkelt å lage ne bruker også, enten kan du koble opp med andre sosiale medier, eller bare den vanlige e-post metoden med brukernavn og passord.

Jeg bruker polyvore litt av og på, mest når jeg kommer på at jeg har en bruker der – og da får jeg som regel dilla. Det går i veldig perioder, så noen ganger er jeg sinnsykt aktiv, andre ganger er det måneder før jeg poster noe der!

Om dere vil ha månedens polyvore eller noe, så sleng igjen en liten kommentar om hva dere vil se!

Klems

Leave a Reply

