God Tirsdag

Hallais!
Øvingen er godt i gang, men tenkte jeg skulle avbryte litt for å titte innom og høre hvordan det er med dere! Selvom motivasjonen ikke er helt på topp, så får man ikke gode karakterer av å ikke øve, så får helle belønne meg selv med noe godt fra kjøleskapet i kveld for god innsats. I morgen skal jeg  en liten tur til byen med Eirik, da skal jeg egentlig bare handle inn noe jeg kan kose meg med til julebordet med klassen, så får vi heller se hva mere som skjer. Skal forøvring øve til eksamen i morgen også ( 😦 ).

Hvordan blir uka deres?

Snakkes

One comment

Leave a Reply

