10 ting å se frem til

Nå er vi studenter straks (i allefall jeg) ferdig med eksamenstiden, og du kanke tru hvor utrolig mye det er å se frem til etter eksamen!
Bildene nedover er ikke mine, men har lagt inn link i bildene slik at du kommer til der jeg fant de.

Nummer 1. Heeeelt klart julebord med klassen hvor vi skal kose oss med god mat og drikke, bli bedre kjent og ikke minst pynte seg! Jeg elsker å pynte meg, så tiden videre fremover egner seg helt fantastisk bra for meg.

Nummer 2. FERIE. Ja jeg er nemlig ferdig tidlig i år, faktisk den 25.november! Gjett om jeg skal benytte meg av black friday til å handle inn julegaver og storkose meg alene på City Lade.

large

Nummer 3. For ikke å glemme at selveste Desember kun er 23 dager unna!! Antagelig noe av det jeg gleder meg mest til. For i Desember så sniker det seg inn mange aktiviteter og ikke minst julesanger (Kurt Nilsens julealbum kommer nok til å stå på 24/7). Det er så sykt mye annet som følger med også, slik som pynting til advent, St.Lucia og julebakst.

Nummer 4. Sweet, er vi her allerede? Jeg skal hjem til pappa, som jeg nå ikke har sett på lenge (en kort helg for litt siden, men utenom den). Da får jeg også sett Caroline, Scott, Robin og de fleste søskenbarn, tanter, onkler,  venner og den fantastiske bestefar! Gleder meg!!

Nummer 5. Da drar jeg til mamma for å feire jul med henne, Arvid og Celina! De er det enda lengre siden jeg har sett, og neida jeg har ikke glemt dere tanter! Der skal vi pynte tre (bare prøv å motsi meg), pynte hus med nisser, kranser og hele pakka! Antageligvis skal vi spise ribbe og medisterpølser på julaften YES!

large2

Nummer 6. Nyttårsaften skal bli fett. I år skal jeg feire med samboer/kjæreste Eirik her i Trondheim. Hva vi finner på da har vi ikke helt planlagt enda, så da får vi vel vente og se!

Nummer 7. Nytt år og nye muligheter. Tror ikke jeg har noen nyttårsforsetter for i år, og tror heller ikke jeg kommer på noen til neste år, kan alltid prøve da. Uansett så blir det nye året en fantastisk mulighet til å vise hva man kan om en ikke har fått gjort det i år.

Nummer 8. Praksisperioden! Jeg skal ut allerede 2.Januar i praksis i barnehage ett eller annet sted her i Trondheim! Vet ikke hvor enda, men jeg tror jeg gleder meg litt, samtidig som det er litt spenning i vente da.

large3

Nummer 9. Hey som januarbarn, så har jeg bursdag straks etter jul også! Blir endelig 20 år, og der synes jeg vel det egentlig kan stoppe for en liten stund. Åra går jo bare fortere og fortere jo eldre man blir, noe jeg egentlig synes er helt sinnsykt teit.

Nummer 10. All glede og spenning over hva som skjer etter bursdag, for det er noe å glede seg til at det alltid er noe å glede seg til!

Dette er forresten etter rekkefølge av når ting skjer!

Noe dere spesifikt gleder dere til?

One comment

  1. Jeg gleder meg til den koselige førjulstiden og ikke minst selve jul og nyttår. Og så gleder jeg meg veldig til Eline og Eirik kommer hjem. Og kanskje jeg er så heldig å få ett lite glimt av deg i julen også. Så jeg kan gi deg en god klem. 😀❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

