Søndag og Munch


God Søndag!
I går ble jeg eeendelig ferdig med arbeidskravet, så håper det blir godkjent straks så jeg får det ut av tankene. I morgen bærer det til eksamenslesing, ettersom jeg har eksamen den 18.november, men i dag skal jeg bare slappe av, se film og kose meg.

Det er forresten kaffe i kopp, noe jeg ikke er så veldig begeistret over, men jeg begynner faktisk å like det mer og mer (til tross for at det sikkert bare er plass til 1 dl i denne koppen). Måtte selvfølgelig også prøve ut Skrik koppen min, den har stått stille i vinduskarmen med tvillingen sin i drøye 4 måneder. Før det, stod den stille i esken sin på det gamle rommet mitt.

Hva skal dere gjøre i dag?

Leave a Reply

