Velkommen!

dscf0592

Hallo! Etter mye om og men, fant jeg ut at blogging var noe jeg savnet (til tross for at forrige gang var i 2013 og jeg var da en 15 -16 år gammel rosablogger). I motsetning til forrige gang, så skal jeg ikke legge noe press på meg selv om å faktisk huske å blogge hver eneste dag, uke eller måned, men da det er noe jeg har lyst til å skrive om. Som regel hverdagen min som barnehagelærer student i Trondheim. Forresten så heter jeg Aurora og er fra Østfold.

Ha en god dag dere. Skriver litt om meg senere.

Ps. er en del aktiv på instagram i det minste.

Leave a Reply

