Individet megselv

For at dere skal vite litt om hvem dere leser setningene til, så burde jeg vel presentere meg selv med litt mer enn navn.
Jeg er da altså en 19 år gammel jente som fortiden studerer for å bli barnehagelærer her i Trondheim. Og som de ville kalt meg her, så er jeg en søring fra Sarpsborg i Østfold. Driver ikke med noe spesielt utenom skolen og har mye tid til overs, dette er vel fordi jeg går deltidsstudiet ved dronning mauds minne høgskole, så har ikke like mye skole som alle andre (sett bort ifra egenlesing). Jeg bor med kjæresten min i en sokkelleilighet og trives. På fritiden prøver jeg hardt å dra meg ut døren for å komme meg på treningssenteret, noe som ikke alltid er like lett. Er også en del opptatt av klær og mote generelt, men som oftest er det en joggebukse og en hettegenser som havner på kroppen min. Dermed blir det isåfall sjeldent bilder av antrekket mitt.

Kos dere resten av uka, og måtte regnet dra dit sola ikke skinner (bokstavelig talt).

dscf05185E143670-E621-49B4-9A81CA8D2B3AB6AA-789FD3D9-3D0A-4DD7-A3D325EF23FD0278
5 comments

Leave a Reply

